Fatossss ben bu zamana kadar agda haric hic bisey yapmamistim. Ama yinede fazlaydı tuyler bence. Hamile kaldigimi öğrendiğimden beri jilet yapiyorum acikcasi. Cunku dusuk tehlikem vardi. Doktorum bence agdayla kendini kastirtma hem daha cok acir kanar hamilelikte dedi. Su anda 22 haftaligim her kontrol oncesi mutlaka yapiyorum bu yuzden iyice sertlestiler ve çoğaldılar. Agda yapmak istiyorum ama su an jilet icin bile agilince karnim aciyo agdayi asla kendim yapamam. Kuaforede korona vs den dllayi gidemiyorum. Dogum yaklasinca hazirliksiz yakalanirim diye bende cok korkuyorum. Umarim bi sikintim olmaz