Nklcilis11 ben bi ocakta aynı iğne olmuştum o zaman olmadı, sonra Mayıs’ta rahim filmi çekildim ağustostada tekrar klomen kullandım ve çatlatma iğnesi oldu ve tuttu. Adetime 1 hafta kalası bende aşırı bi halsizlik yorgunluk oldu böyle kollarımı kaldıracak halim yoktu uyukladım gündüzleri ki hiç yaptığım bişey değildi ve benim sadece yumurtlama zamanında göğüs hassasiyetim olurdu normalde ama o ay adete yakın olmaya başladı. İğnenin 12.günü normal testlerden yaptım sadece hayalet çizgi çıktı ertesi günün akşamı erken gebelik testi ile yaptım ondada çok silik gördüm sonra bi 3 4 gün art arda yaptım hepsi silik çıktı, adetim 2 gün geçti iğnenin 19.günü kanda HCG 824 çıkmıştı canım bu şekilde oldu.