Bilen geçiren arkadaşlar lütfen bi akıl verin 36. Haftamdayım cuma günü testim pozitif çıktı. Tat ve koku kaybından baska bi şikayetim yok şuan, negatife nezaman dönerim doktorada gidemyorum aradım negatife dönmeden gelemezsin dogumunuda yaptıramam ben dedi pskolojik olarak çok kötüyüm