Nursah07 çatı muayenesinde 2 cm açıklık olduğunu söyledi doktorum bir gun sonra sancı ıle hastaneye gittim 3 cm oldu acılmam suan hastanede yatıyorum ıkı gundur ılerleme olmuyor açılmamda bakalım ne zaman dogucak açılmamın ilerlemesi için ne yapabilirim ?🙏😔