Evett bir şükür daha 06.11.2020 Cuma günü bende Anne Oldum 🙏
Hikayeme başlayalım ☺️
Gebelik niyetim ile Gebe kalmam bir oldu çok şükür ki. Saha da araba ile aktif Çalışan biriyim Tam da Mart’ta pandemi patlayınca evlere kapandık evden çalışma benim de işime geldi. Gebelik süresince bulantı sıkıntı zerre olmadı, uzun boylu zayıftim bol bol yedim içtim ilk 4 ay da 10 kilo aldım biraz frene bastım ☺️ Haziran da yeniden saha çalışması başladı doğuma kadar bi 10 kilo daha aldım 20 ile finali yaptık ama son ay hariç hiç ağırlaşmadım bol bol yürüdüm niyetim normal doğumdu ama geçmişte yaşadığım beyin ameliyatı yüzünden zorunlu sezeryan kararı alındı. Bebeğimin gelişimi hep zamanına göreydi bazen 2-3 gün önden gidiyordu. Gelelim tavsiyelere;
Gereksiz temizliğe girişmeyin bel kalça ağrısı sebebi
Mümkün olduğunca bol bolll su kendin ve bebeğin için
Bim A101 den de alınır bol bol ceviz badem yiyin
Pekmez tahin Yiyin son 2 ay havuçlu yeşillikli salata bol bol yedim
hastane çantasına boşuna depolamayın 😂
Cuma sabah hasteneye gittik işlemler vs. O ana kadar şuursuz oluyorsun minnoşuma kavuşcam ama bi mallık var yani 🤣Odamıza geçtik hemen benim önlük giydirildi bana heycan korku bişi bastı ama yatağa yatırıldım hop ameliyathaneye bu arada Özel hastane annem eşim babam geldiler ama sadece refakatçi kalsın dediler annem kaldı , eşim Ve babam hastane dışında beklediler. Neyse ameliyathaneye indik malum soğuk spinal iğne olayı hiç acımadı gerçekten uyuşuklukta oldu derken burdan okuduğum çekiştirmeler başladı bana daha başlamadık dediler ama yemedim 😂 biliyorum şuan kesildim dedim 🤣bulantım baş dönmem oldu O an biraz kendimi kötü hissettim ama geçti minnoşumu sarıp bana gösterdiler öptüm hemen götürdüler ondan sonrasını hatırlamıyorum sanırım beni uyuttular ayıldığımda odadaydım bağrımda acayip ağrı vardı hemşireye yapıştım nolur beni yan çevir diye yalvardım yok olmaz dedi narkozun etkisi hala var başladım saçmalaymaya atıcam kendimi aşağıya bu çocuk benim felan demişim 🤣🤣😂 niye öle oldum anlamadım neyse 1-2 saate kendime geldim bebeim gelmiş benden önce zaten eşim geldi 15 dk izin vermişler gitti.
Vee hastane çantası doldurmaya gerek yokmuş 2 gecelik 1 pijama takımı almıştım 1 gecelik yetti 1 pijama takımı çıkarken giydim
Yanıma depend almıştım onlar hastane bezi bağlamış pislenince depend giydim ama çıkana kadar 2-3 tane yetti ( 1 gece kaldım)
Nescafe ve kayısı hoşafı bolca içtim
ilk kalkışa gelene kadar benim niyeyse yatarkende acım vardı kalkarkende acıdı ama yürüdükçe baya hafifledi korkmayın kalkın bolca yürüyün zaten acıdığı için uyku haram sabaha kadar uymadım
gece gaz ve büyük tuvaletimi hallettim şükür sabah 10 da çıkış yaptık.
Sütüm geliyor ama doyurma kadar değil mecvur sarılık olmasın diye mama takviyesi yapıyorum ama emmesi çekişi iyi göğüs ucum da var şükür ama 2-3 gün sonra tam akış olur inşallah
benim serüvenimde böyle Allah isteyene nasip etsin dualarım sizinle. Soru sormak isteyene yanıtlarım öpüyorum sizi 🥰