Zeynep12300 hastane çıkışı almadım şu beşli yenidoğan takımlardan 2 tane aldım oda eldiven ve şapkası için onun dışında kış bebeği olacağı için 12 uzun kollu zıbın aldım alt üst takımlar aldım annemle gidip kumaşlar pikeler alıp diktirdim zaten hastane çıkışı biraz gereksiz bişey gibi geldi bana fotoğraf çektirmek iatiyorsan instağramdan o isimli tulumlardan getirebilirsin bana melek kanatlı tulum hediye alındı ona kendim ismini yazcam fotoğraf için 1 ayım kaldı doğumuma