Fatmaaaa Hamileyim 14 haftası 3.günündeyim. 1. Trimester bitti çok şükür kazasız belasız. Sabahları kahvaltı da 2 dilim tam tahilli ekmek yiyordum onu bırakmak istiyorum artık. Bu konu da fikri olan annelerimiz fikirlerini paylaşabilirler mi?
cennetinsusu Fatmaaaa peki canım neden bırakmak istiyorsun. Hamilelikte tavsiye edilen zaten tam tahıllı ekmek 🤔
DidemYldrm Fatmaaaa tamamen bırakmanı tavsiye etmek 2 dilim çok geliyorsa 1 dilim tüket ben her gün yemiyorum hafta da 3 gün 1 dilim yiyorum
Fatmaaaa cennetinsusu hamile kalmadan önce de ekmek tüketmiyordum zaten. Çabuk kilo alan biriyirum ilk üç aylık kritik dönemi atlattıktan sonra kilo alımını bir nebze olsun azaltmak için
FikriyeKaragenYapc Tam tahıllı ekmeği bırakmayın eğer tadını beğenmiyorsanız kepekli yada yarım tahıllı seçebilirsiniz.
FeriDEniz DidemYldrm bu tarz gönderilerde yorumlarını görüyorum hep ve imreniyorum sana. Gerçekten çok tebrik ederim hamilelik gibi insanın canının her şeyi çektiği bir dönemde nefsine hakim olabilmeyi çok güzel başarabiliyorsun. 👏
DidemYldrm FeriDEniz elimden geldiğince olmaya çalışıyorum canım umarım başarırım şu son 2 buçuk ayımı da 2-3 kg bitiririm 🙏🙏🙏
Bebegim Kepekli ekmekler hamileye önerilmiyor canım en sağlıklısı tam tahıllı ekmek Sabahları yiyebilirsin çünkü gece aç oluyorsun enerji gerek ama akşamları yemesende olur