ecemeric Kızlar selam🙋🏼♀️ malum bu birkaç gün Trendyol da büyük indirim var. Ben de bundan az da olsa yararlanmak adına bazı şeyler almak istedim. O yüzden sizlere danışmak istiyorum. Bebek şampuanı, kolonyası gibi şeylerde önceden alınmasında bir sakinca olur mu? Yani SKT den ötürü. Şampuanlar da böyle bir şey var mı acaba?
Serifeisitmir ecemeric canım ağızları açılmadığı sürece hiç bir şey olmaz koklamak için bile olsa acmamaniz lazım açıldıktan sonra da bazı ürünler 12 ay bazı ürünler 24 ay sktsi var 🤗 birde canım hepsiburarada bak istersen ordada bayağı indirim var
[silindi] ecemeric urunleri alirsiniz, geldiginde skt. lerine bakip yakinsa gonderirsiniz ama zannetmiyorum yakin tarihli urun koyacaklarini. Sadece yorumlara bakip alin ki trendyolda cok fazla sahte urun vakasi yasandi kozmetiklerde, belirli bir denetim olmadigi icin trendyol tarafindan da kullanici yorumlari onemli bence.
SeldaSngl ecemeric son kullanma tarihi için değil ama şampuan tarzı şeyleri bence oradan almayın. Merdiven altı ürünler olabiliyor . Orijinal gelemeyebiliyor.
minnie123 ecemeric trendyoldan güvenerek alışveriş yaparım hiçbir açıdan sıkıntı yaşamadım bugüne kadar fakat bakım ürünlerinde orijinal ürün satmayan butikler vardır gibi bir düşüncem var ne kadar internette fiyatları piyasaya göre uygun da olsa bütün bakım malzemelerini bebeğimin mağazadan aldım. Yalnız pişik kremini trendyoldan almak istiyorum inşallah sıkıntı yaşamam. Tabi skt de önemli bu durumda. Baktınız bir sıkıntı yaşadınız geri kargolarsınız, zaten paranızı hesabınıza geri aktarıyor Trendyol.
Nur-1 Yiyecek içecek değil sonuçta zannetmiyorum bisey olucagını , ben hepsini aldım indirimdeyken şampuan,bebek yağı,sabunu,ıslak mendili hepsi dolabında duruyor 😊
gamzetahsin bnde kisisel bakim urunleri icin dglde kiyafet araba puset onlar icin bekliyorum insallah güzel indirim olur😊