Yldz3 bende 32+2 keykek aynı durumu yaşadım sancılarımın dakikasını tuttum 10 dk ya düştü hemen hastaneye gittim iyiki gitmiştim 2 cm açılmam vardı ve erken doğumum başlamıştı ve hemen yatışım yapıldı ignelerle serumlarla haplarla doğumum durdurulmuştu çok şükür şuan 33+4 iyim ama hastaneye gitmende çok fayda olucak