Helin6334 bundan 2 hafta kafar önce ben detaylı Ultrasona girdim, öncesinde her şeyi normal çıktı. Hatta fetal dna testi bile yaptırdım 10. Haftamda. Ama ona rağmen kendi sıramı beklerken inanılmaz stres oldum, çok kaygılıydım “acaba bişey çıkacak mı” diye. Çok şükür her şey yolunda. Yaşadığınız kaygı çok normal. Kafanızı başka şeylerle meşgul etmeye çalışın. Umarım güzel sonuçlarla dönersiniz 🙏