zeyzey95 az az gelirse farketmeyebilirsin canım. Ama birden çok gelirse farkedersin. Bir de eğer bir su geliyor ve tutamıyorsan bu azda olsa demek ki suyun o. Benimde suyum gelmişti ilk doğumumda gece yataktan kalktım tuvaletim geldi diye koridora bir vardım birden aktı tutamadım. İkinci de de azar azar gelmişti hastaneye giderken. Sancımda vardı o zamanlar. Bir tane büyük hasta bezi de koymuştum ortalık kirlenmemişti. Şu an 3. Ye hamileyim sezeryan olacağım 15 Aralık’ta planlı doğum olacak