seday93, bu hastane çikislari cok kucuk oluyor mesela en azindan benim aldiklarim kucuk , 2 hafta ancak giyer, sonrasi 0-3 ten devam edilir ki ilk baslarda 0-3te giydirilir bazilari onlarinda baya küçük benim aldiklarimdam yola cikirak soyluyorum 10 lu hastane cikisi 1 tane yeter bence, muslin çok geldi gozüme mesela, birde bu 10 lularda penye battaniye de cikiyor oyle olursa battaniye de çok bence😊 Ama içinize nasil siniyorsa öyle devam edin tabi ki, ben cokta almadim az da ihtiyac olursa hemen alirim diye dusundum,