Ayseozcan bak şimdi bennhep erkek hissediyordum kız denince oğlum diye sevmeye alıştığımdan kızım diye sevemedim hiç değişik bir duyguydu.sürekli soruyordum doktora en son sorduğmda 7 aylıklen erkek dedi hep ilk cocugum erkek olsun istemiştim Allah da istediğimi verdi çok şükür hayırlı uzun ömür versin Rabbim evlatlarımıza.Şimdi ikinciye hamileyim cinsiyetini çok merak ediyorum çok heyecanlıyım devletteki doktor erkek dedi özeldeki doktor kız dedi hangisine inanayım bilemedim.