herkese günaydın.adetime 4 gün kala erken gebelik testi yaptım ama sonuç maalesef negatif😢ama farkediyorum normal adet dönemimden farklı şeyler oluyor vücudumda.benim gibi erken gebelik testiyle negatif çıkıp sonra hamile olduğunu öğrenen var mı?yoksa adete 4 gün kala çıkmıyorsa yok mudur hamilelik?1 sene önce bir kayıp yaşadım sonrada çok zor zamanlar artık olsun istiyorum