Kızlar hamileliğinin nerdeyse 8ci haftasından beri olan 4cmlik kanama alanim gitmedi 36 haftalik oldum hala duruyor normal mo acaba doktorum yabancı yurtdışında yaşıyorum sorunca da herşeye iyi deyip geçiyor herkesin kanama alani geçiyor okudugun kadarıyla benim doğum yaklaştı geçmedi bi zararı olur mu bilgilisi olan var mi