Sehertamer normal doğum yapmış biri olarak size tavsiyem çok rahat kıyafetler seçin ve zaten hastanede doğumdan önce size ameliyat elbisesi giydiriyorlar beni hemen soydurup ameliyat elbisesi giydirdiler doğum yaptıktan yaklaşık bir saat sonra normal kıyafetlerimi giydim ben ama üstümde çok rahat bir pijama takımı vardı çünkü pansuman yapıyorlar dikişlere falan kirlenebilir geceliğiniz