17ekim Merhaba anneler 2. Hamileliğim hamilelikte akıntı olur biliyorum ama bu hamileliğimde çok fazla hatta sarı değil hafif yeşile yakın. Yalnız ben mi böyleyim yoksa yaşayan anneler var mı
Snszasla 17ekim yeşile yakınsa enfeksiyon vardır diğer akıntı yani beyaz akıntı gebelikte artıyor zaten bi doktora gidin isterseniz yeşil olması çok da iyi değil
17ekim Snszasla 14 haftalığım cinsiyet öğrenmeye bu hafta gidicem zaten gidince doktoruma sorucam da gitmeden burdaki annelere de sorıyım dedim koyu bi yeşil değil açık renk ne sarı ne yeşil arası
Snszasla 17ekim bu renklerde olması enfeksiyon anlamına geliyor genelde o yüzden doktor gebeliği etkilemesin diye ilaç başlatıyor önlem almak gerekir bol su içmeye çalışın kontrole gidene kadar ve sık sık çamaşır değiştirin belki biraz azalır akıntı