Ya diyet işe devam edeceksin yada eğer inmiyorsa endokrinolojiye gitmen lazım canım. Dahiliye bakmıyormuş o bölüme sevk ettiler beni. Senin de sınırda. Meyveyi tamamen kes. Tam buğday unlu şeyler kullan. Ve yoğurt limon bir de tarçınlı su tüketmeye çalış ve öyle ölç bakalım.