merve5051 yoruldum arkadaşlar aramızda 40 ı geçenlerde var biliyorum acele ediyorsun diyeceksinizde bian önce doğsun istiyorum
Med merve5051 bunu dedikten 10 dk sonra suyum gelmişti 😁 sonrada korkudan yok yok şaka yaptım dedim ama artk çok geçti 😁
Hope8 merve5051 38+3 haftalığız ben bu sabah ağladım resmen doğsun istiyorum diye çünkü çok zorlanıyorum uyuyamıyorum kalkamıyorum oturamıyorum şikayet etmek istemiyorum ama kolay geçmiyo hiç 😔 sancılarım var ama düzensiz nişan falan gelmedi henüz 🥴
melisammm Ben de 38+2 deyim canım anlıyorum seni ben de senin gibiyim artık gelsin kucağımda olsun istiyorum bir de hiç belirti yok bende ağrı sızı da yok 40 ı da geçersek diye korkuyorum
merve5051 papatya05 ilk çocuğum 38 de geldi buda biraz gecikti haliyle 40 olcam da suni sancı olucak diye ödüm kopuyor
merve5051 aynur_dgn bende çok halsizim azcık bi halim oluyor onuda çocuğumla oynuyorum çok sıkılıyor evde ona vakit ayırmaya çalışıyorum
gulbhar merve5051 38+3 te sancılarım görülüyordu ama açılma yok diye eve geldim şuan 39+4 oldum ben bu kadar bekleyeceğimi sanmıyordum.Ve doğum stresi çocuğun gelmesine etki sağlıyormuş doğuramıyorummm😅😫😫