ikicocukannesii Kızlar 24 haftalık hamileyim iki gündür karnım çok ağrıyo parol içiyorum ama fayda etmiyo üşüttüm mü acaba ama başkada bi ağrım sızım yok anlamadım ya virüs yüzünden hastaneyede gitmek istemiyorum neden oluyo acaba başına gelen var mı
Emlyyyy ikicocukannesii bende 20 haftalik hamileyim dun bütün gun boyunca karnım agri parol bana da etki etmedi maleseff su an agrim yok safra kesen de tas var ondan olabilir diye dusundum bende sifa versin Rabbim hepimize
Busra066 ikicocukannesii aynı haftadayiz gece ağrıyla duramadim adet olacakmış gibi ağrım vardı ama benim geçti şu an için yok çok şükür
ikicocukannesii Emlyyyy hadi ya ben korona var diye gitmek istemiyorum hastaneye bi kaç saat iyi oluyorum sonra yine ağrımaya başlıyo napcax böyle