Merhaba arkadaşlar, şuan 18 haftalık hamileyim karnım henüz belli belirsiz çıktı, normal de en sevdiğim uyuma pozisyonu karın üstü bir şekildeydi yani uykuya öyle rahat dalabiliyorum, hamilelik yastığı aldım biraz destek oluyor, tam karnımda daha belirginleşmediği için üstüne biraz yatabiliyorum çok rahatsız etmiyor ama zararı var mı yok mu emin değilim doktoruma danışacağım belki sizin bilginiz vardır, yatıyor musunuz o şekilde yada yatabiliyor musunuz? Sizde durumlar nasıl?