Hilal3004 detaylıdan bahsediyorsun canım evet yaptırdım bende çok çok gerekli ve önemli olduğuna inanıyorum çünkü organlarda bir sorun görülürse doğar dopmaz müdahale ediliyor mutlaka yaptır ama yapan kişi mutlaka perinatoloji uzmanı olsun sakın ucuz falan diye radyolog olanlara yaptırma sonra bir sorun olsa göremiyorlar veya tekrar perinatoloji uzmanına yolluyorlar