Papatya3 kızlar 35+3 üm, henüz çatı muayenesi olmadım, doğum şekli belirsiz. komple ağda kaş bıyık son bir bakım yapmak istiyorum, kaçıncı haftada yaptırmalı ? bir de coronadan da çekiniyorum acaba kuaförü eve mi çağırsam ağda için? siz nasıl yapacaksınız?
Sadeceduygu Papatya3 kaşlarımı kendim alıyorum, hamilelikten önce lazer yaptırmıştım az bişey bikini bölgemde kalmıştı onu da Doğumdan önce jiletle halletmeyi düşünüyorum, lazerden sonra ağda ve epilasyon yasak. Ben sizin yerinizde olsam kuaförü eve çağırırım imkan varsa.
Selin59 Papatya3 bende 36 haftalık gebeyim 25 Kasım’da Allah nasip ederse sezaryen olacağım.. 22 gibi gitmeyi düşünüyorum kuaföre 🙏 gebeliğim boyunca gittim, zaten sadece kuaför için çıkıyorum dışarı
Unlukacar Papatya3 canım hiç bekleme yaptır çıkarsa yine gidersin bende çatı muaynesine gideceğim zaman yaptıracaktım randevumu bile aldım ağda için 35+4 de suyum geldi erken doğum oldu zor durumda kaldım
Papatya3 Selin59 kendi isteginle mi sezaryen olucaksin? benim daha belli degilde ondan sordum.. 36.hafta oldugum gun randevum var yine bakalim..
Papatya3 Unlukacar 37.haftada gitsemmi diye dusunuyodum ama bilemedim simdi. erken gitsem tam cikmicak yarim cikicak jilet yapicam mecbur o zaman. nasilsa normal dogumda baslasa herkes dusa girmeyi tavsiye ediyor , dustayken jilet yaparim gerekirse o zaman
Unlukacar Papatya3 aynen canım çok risk e atma benim erken doğum risk im olmadığı halde erken doğum yaptım
esmirna16 Papatya3 Benim de haftaya dogum var agdaya gidecektim vazgeçtim bu Corona işlerinden dolayı tüy dökücü krem ile yapacağım. Bir de Allah korusun kaparım falan son dakika ugrasmayayim dedim. Benim bir de pandemi hastanesi değil Corona çıkarsa pandemi Hastanesi’nde bilmediğim bir doktor ile doğum yapmak istemedim işin açıkçası. Bundan 3 ay önce çevremde 1 tane bile vaka yoktu şimdi yakınlarım arkadaşlarım bir bir pozitif cikip karantinaya giriyor. Ne bileyim hiç riske atmasamisiniz acaba 🤔
Papatya3 esmirna16 ben de bilmiyorum, eve cagirayim dedim ama gelecek kisi ne malum negatif olup olmadigi :( evde kartuslu agdam var ama kendim bacaklarimi falan egilip goremiyorumki alayim. baya zor onu yapmak su karinla. hayirli dogumlar bu arada :) siz kendiniz nasil alicaksiniz
esmirna16 Papatya3 tabi bulunduğunuz şehirde vaka oranları nasıl bilmiyorum benim şu anda oturduğum yer çok yüksek riskli bölge.
esmirna16 Sadeceduygu Hemen sorarım doktoruma olmadı jilet ama corono riskini asla asla alamam şu aşamada. Heder oldu hep cevremdekiler. Hele birisi çocuğu okuldan getirmiş çocuk negatif anne baba 2 haftadir yatak döşek. O yüzden bence dışarıda ağda çok tehlikeli tüy dökücü kremden bile daha tehlikeli bence
Semabkr Papatya3 bende tedbir olsun diye kuaföre gitmiyorum. Ne olur ne olmaz evde ağda makinem var aynayla alıyorum. Eğer jilet vurmak istemiyorsanız hemşire eldivenide görmeden almanıza yardımcı olur. 😌
minnie123 Papatya3 bence ne kuaföre gidin ne evinize çağırın. Virüs hastaları her gün yükseldikçe yükseliyor ki hastaneye yatan sayıları gösteriliyor bize tamamı değil. Hamilesiniz temkinli olun. Ben şuan korku içerisindeyim. Evde kendiniz halledin veya eşinizden yardım alın jilet epilatör vs kullanın kaşlarınızı zaten kendiniz alabilirsiniz.
Papatya3 minnie123 dogru zaten dogum oncesi insan cekiniyor. eve cagirsam kim gelicek corona testi alacak halimiz de yok.. elimiz kolumuz baglandi artik her konuda.
Semabkr Papatya3 afedersin eldivenin kaymaz bir yapısı olduğu icin tüylerini eldiveni takip çekebilirsin agdadan bir farkı olmuyor. Tabi bu özel bölgeler için oluyor. Bacaklarda uzun sürer. 🙈