BrcuSibell Allah Allah.. para tuzagı dedikleri neki? Bu devirde birazcık arastırmacı olcan canım ben nisaya şuana kdr muayne parası harıc para vermedim tahlıllerımı ıkılı testlerımı detaylımı hep devletlerde yaptım evet hastane tahlıl yonunden pahalı. Ama normal dogumu 1150 sezeryan 1950 cevre hastanelere gore cok uygun. 55 tlye muayne olucagın doktorda var ama ben caddenin basındakı binaya derya hanıma gıdıorm 85tlye henuz dogum tecrubesı yasamadm ama arkadasım dogum yaptı normalı destekleyen bir doktor dogumu yasamamıs olmama ragmen 10tanede olsa ona giderdim 😊