Yeni13 Kızlar biliyorsunuz indirim günleri başladı sizce 240 adet molfix yeni doğan alsam çok mu tecrübesizim bilmiyorum almalımıyım almamalımıyım
yumukeller Yeni13 ben sleepynin 1numarasini 210 tane almıştım. Kızım 3400 doğdu 40 i çıkana kadar bitti bez..bence çok değil ancak yeter
UmmuHamza Yeni13 180 adet çok gelmez canım ilk zamanlar çok yapıyorlar altlarına 🥰 sık sık değiştiriyorsun yani hemen hemen günde 10 adet. Bir de gece gündüz kavramları olmadığı için gece de yapıyor minnoşlar 😁
minnakmina Yeni13 180 adet iyi bebekler o kadar çabuk büyüyorlarki benim kızım 2 kilo dogmasına ragmen fazla kullanamadım
UmmuHamza Yeni13 O zamanki fiyatları hatırlamıyorum ama 5 numaraya göre çok iyi 😁 biz 176 lısını 212 TL ye alıyoruz 🤦🏻♀️ Trendyolda hayat kimya var satıcı firma orada güzel indirimler oluyor canım 🌺