Alfabeta eger herhangi bi saglik sorununuz yoksa şüphe duyduğunuz icin yatırdıysanız bile kesinlikle gitmeyin hastaneye bekleyin sonucunuzu. gecen gun ben hastaneye gittim kontrol icin sıra beklerken bi kadın tet yaptırmış pozitif cikmis hasta kayıtta yüzüne karşı pat diye soyle di ordaki sıradaki insanlar resmen kaçarak uzaklaştı kadından. Kadin sandalyeye oturup aglamaya başladı Kendimi o kadının yerine koydum o kadar rencide edicek bi durum ki anlatamam bence doktorunuzu arayın durumu izah edin Inşallah sonucunuz temiz gelir ertesi günde kontrole gidersiniz hem içiniz rahat olur 🥰