UmmuHamza Nurgulseker55 İçeriğini incelemeden pek ürün kullanmıyorum prima zaten kendisi de belirtmiş içeriğinin temiz olmadığını . Tamam hepsi petrol ürünü ama kötünün iyisi olarak molfix pure&soft kullanıyorum 14 aydır oğluma nasipse bu bebeğime de düşünüyorum☺️
Susamcan Nurgulseker55 Nurgulseker55 bende çok kararsız kaldım ama en sonunda molfix aldım air-soft göbek bağı oyuntulu şu anda da trendyolda indirimde bende oradan aldım ☺️
minnie123 Nurgulseker55 daha doğal içerikli olan Sleepy tercih ettim fakat bebek bezi stoğu yapmak gibi bir hataya düşmeyecem o yüzden 40lı küçük paket aldım geçen doğumdan sonra kullanıma göre bakarım ve büyük paketinden devam ederim veya farklı marka alırım.
Gamze2259 Ben oğlumda yıkanabilir bebek bezi kullandim. İkinciye hamileyim Allah nasip ederse buna da devam edecegim
sukayhanacar Nurgulseker55 ben prima pure protection aldım.primanın bu serisi en doğal ve en temizlerden
Zngn0435 Astadavistabeybi Kaç numarasını aldınız? 1 numaraya çok küçük diyorlar da kararsız kaldım ben de .
Astadavistabeybi Zngn0435 1 numara aldım ama pakette 40 tane olanından ki küçük gelirse gelmezse kullanırız inşallah di