Iraz hiç korkmayın meyve sebze bol tüketin ben hergün bir sebze çorbası içtim mesela mantar, brokoli, domates vs.
Bebeğe coviddin hiç bir zararı yok ve hamile olanlar risk grubunda olmuyor yani tedirgin olacak hiç bir şey yok. Meyveyi bol tüketin ben her gün her 2 saate bir meyve yedim. Bol su için ve çok dinlenin. Ilaç kullanmadım hiç. Kahve hamilelikte günde 1 bardak içilebilir diye biliyorum benim doktorum öyle söylemişti. Ben içmiyorum şahsen canım istemiyorda. Moralinizi yüksek tutun inşallah geçicek hep äyle düşünün. Rabbim şifa versin inşallah tez vakitte