Pdrci bende de çıktı canım direk detaylıya gönderdi doktorum orda da başka hiç bir anomali çıkmadı kistten başka 17 sinde tekrar detaylıya gircem inşallah geçmiş olur ilk çok üzdüm kendimi hatta doktorum emin olmak istersen amniyosentez yaptır dedi ben istemedim ama okudukça baktıkça herkesinki sonradan geçmiş inşallah geçer tek taraflı mı çift taraflı mı kist