Sulegorkemakyol Kızlar meryem ana otuyla hurma yemeğe kaçınçı haftada başladınız şu anda 36+4 deyim ne zaman başlamam gerekiyor
Sulegorkemakyol Nihanozturk ben 7bucuk aylık ken başladım Ama benim gögüs uclarım çok acıyodu o yüzden erken başladım ama 8 aydan sonra başlanıyor diye biliyorum
Elifrana Nihanozturk 38 inci haftadayım, doktorum göğüs uçlarıma zeytinyağı ile masaj yapmamı söyledi
fgmkus Hurmaya 37.3 deyim başladım 1 ay önceden diyorlar , ot ise sancılar başlayınca suya konuluyormuş oda bir kenarda duruyor , göğüs kremini 2 hafta önce biliyorum çünkü göğüs uçları uyarılınca doğumu tetikleyebilirmis
Nihanozturk Sulegorkemakyol bende 35.haftadayım buara göğüs uclarım kabuk kabuk oldu doktorada sormayı unuttum sürsem mi sürmesem mi bilmiyorum
Yasemin35 Ben hurmayı hamile kaldığımdan beri günde iki tane falan yiyorum sağlıklı olduğu için göğüs ucu kremini de 32.haftadan beri kullanıyorum 35.haftadayım şu an
Sulegorkemakyol Nihanozturk sür canım hiç bir zararı yok aksine faydası var doğumdan sonra yara olmasınada engel olmuş olursun