maria12 Kızlar bebeğimin yanağında bir şey mi var acaba küçük diye mi öyle görünüyor? Doktora soramadım evde fark ettim.
NarminAmirli maria12 maşallah ben de 16 haftadayım,son usm 12 haftada gıtdım,sabırsızlanıyorum gormek ıcın,pekı bırseyler hıss edebılıyomusunuz bu donemde?
Seva_sevaaaa maria12 daha erken olduğu için böyle şeyler çıkıyo benimde 16 hafta renki resminde kafasında kalp gibi birşey var bence geçicek
Aslihanilhan Bence bişey yoktur ya. Bacağında da var bak birşeyler kuzunun . Maşallah . Allah sağlıkla kucağınıza da almayı nasip etsin ☺️
Gkcgkc Ultrasonda değişik görüntüler çıkıyor ortaya niyeyse ☺️ Bir şey olacağını zannetmiyorum bebeğiniz erkek mi 😄😇
maria12 NarminAmirli ben hiç hissedemedim canım. Ultrasonda hareketlerini gördüm ama ufak tefek hareket diyor doktor da bu aydan sonra hissedersin dedi zaten. Daha erkenmiş ☺️