Seval22 Ilknur74 amcası bjk li set almış ilk onla çıksın istiyor doğumhaneden ilk onu vericem doğuştan fanatik olsunmuş 😂 resim çekilirken isimli olanı giydiricem
Unlukacar Busraveminisi1 var canımm medicalpark ın hastane çıkışını giydiriyorlar hatıra olarak saklarsın 😍
Aysegul_cinar Hastane çıkışı vericem ama 5 li takım almıştım 0-3 ay yazıyor üstünde çok hoşuma gitti onu versem büyük mü olur acaba hastane çıkışı ve o takım arasında boy farkı 1 buçuk 2 parmak var😶
Busraveminisi1 Unlukacar aa süpermiş bende kirli vücuduna giydirirler diye öylesine bir takım almıştım bilmeden teşekkür ettim bilgi için kuzum bebiş nasıl oldu sen nasılsın toparlandınız mı😍🧿
Unlukacar Busraveminisi1 çok şükür iyiyiz canım bide cpvid olduk ama atlattık salı günü tekrar test yapacağız bebeşim de iyi çok şükür aman bu ara dikkat et kimse ile görüşme canım vakalar çok arttı medicalpark kovid Li olunca doğum için devlet hastanesine yönlendiriyor
Busraveminisi1 Unlukacar ay kıyamam ya kuzum üst üste gelmiş çok geçmiş olsun😔🙏🏻Evet beni de uyardı doktorum pozitif çıkarsan kabul etmiyoruz doğumda dedi tedirgin oldum markete bile gitmiyorum eşimde homeoffice Allahtan da taşımıyor dışarıdan hep evdeyim bunaldım ama sağlık ve bebek için katlanıyorum bebeğin herşeyini internetten aldım mecbur 😔
m_yel Ilknur74 isimli çıkış batabilir başta onu verirseniz, üzerindeki sıvıdan dolayı o yüzden basit bir şey vermeniz daha doğru olur. havlu, 5′li hastane çıkışı, zıbın, penye örtü ve bezini vereceğim ben
Unlukacar Busraveminisi1 öyle valla kuzum herşey üst üste geldi sıkılsanda sabret kuzum inşallah bebişin doğsun vakalar azalsın bebeşlerimiz ile doya doya gezeriz 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
GizemKadirr Ilknur74 nakışlı setimiz 10 lu. İlk çıkışı icin alt ust nakışlı takımını vercem. Sonra foto çekilirken de nakışlı tulumunu giydireceğim 🤗 icine uzun kollu ic zibin vereceğimden cok batacagini düşünmüyorum.
Drn-Brc Unlukacar bende pendik medicalparkta sezeryan doğum yapacağım nasıl geçti memnun kaldınız mı ? Doktorunuz kimdi bir de ziyaretçi kabul ediyorlar mı ? Kusura bakmayın çok soru sordum ama başka kimseyi duymadım orda doğum yapan
Busraveminisi1 Unlukacar amin inşallah kuzum ya valla tek sabır konum o zaten yeter ki bebeğim iyi olsun napayım 😌🙏🏻❤️
Unlukacar Drn-Brc estafurullah canım doktorum Şeyma Araz zaten çok araştırarak gitmiştim çok memnun kaldım suyum geldiği için erken doğum yaptım ameliyathanede de herkes çok ilgili ve Güler yüzlülerdi normalde ziyaretçi almıyoruz demişlerdi ama çok kalabalık olmadıkça alıyorlar benim akşam ailem geldi sorun olmadı kapı süsü asmak yasak katlarda bebek hemşireleri çok Güler yüzlü fakat kat sorunluları birşey diyorsun unutuyorlar o konuda ilgisizlık var dışarıdan fotoğrafçı almıyorlar onların fotoğrafçılarının yorumları da çok kötüydü ameliyathanede rica edince onlar hocanın telefonun dan çekip gönderiyorlar
Drn-Brc Unlukacar çok teşekkür ederim şimdilik sadece şu corona testinden korkuyorum son dk pozitif çıkarsam da hastane kabul etmezse diye