36.2 günlüğüm geceden beri sancım vardı bekledim biraz dayanamayıp acilr gittim. Nst de sancım çıktı 1cm açıklık var dediler sonra burda yer yok başka hastaneye sevk ettiler. Bu arada izmir buca kadın doğuma gidiyorum yer olmadığı için tepeciğe gönderdiler tepecikte doğum yapan varmı? 36+2 günlük doğum yapanlar bebeğinizi küvese aldılarmı