Merhaba hanımlar daha 11 haftalık hamileyim. Her gece uyuduğumda rüyamda öyle kötü şeyler görüyorum ki. Eşimi aldattığımı görüyorum . Fareler görüyorum. Tuvalette böyle ayıptır söylemesi dışkı görüyorum peçete de. Evimize tanımadığımız birilerinin girdiğini zorla cıkarsakta yine girdiklerini görüyorum. Bi kere iyi bişey görmedim. Niye böyle anlamadım . Sırf bu yüzden psikolojim bozuk uyanıyorum. Sizde de varmı böyle şeyler . :(