Cagla- Merhabalar 28 hf hamileyim bel fıtığım var şuan da da sola yatmaktan belim sürekli boşlukta olduğu için uyuyamıyorum çözüm bulan önerisi olan var mı ? Birde hamile yastığı kullananlar faydalı mıdır
esmirna16 Cagla- Ben kullanıyorum çok faydali. Bir ara çok sıcakta bırakmıştım kullanmayi ama tekrar kullanmaya başladım. Ozellikle beli desteklediği için çok rahat uyuyorum geceleri ki 37+1 deyim.
Tugbae Cagla- benimde bel fıtıgım var ve 23 haftalıgım yan yatamıyordum bel ağrisindan hamile yastiği kesin çözüm belinin altina koyup yattıgında inanılmaz rahat ettiriyor
Sozem-92 Cagla- konudan ayrı sormak istediğim bir şey var doktorunuz normal doğum için bunu engel olarak gördümü
Cagla- Sozem-92 doktorum takip edip son ay bakalım dedi beyin cerrahisinden onay alıp normal yapabiliriz dedi ama dayanabilir miyim bilmiyorum 🤷♀️