Canım ben 22+4deyim bebek odasını sipariş verdik cunku ancak iki ay içerisinde geliyormuş beşiği de aldim anne yanı ama onda problem yaşadım bi parçası kırık geldi onunla ugrasıyoruz. Yani bu tarz problemler cıkabılıyor o yuzden cok erken olmamakla birlikte biraz planlı hareket etmek lazım benım fıkrım.