Kimyon benimde böyle olmuştu adet tarihim gelmeden önce yapmıştım. Ağır kaldırmayın yürüyüş yapmayın ilişkiye de girmeyin hastaneye gidip kan testi yaptırabilirsiniz ben çok yürüyüş yapmıştım lekelenme olmuştu birde kasıklarımda aşırı ağrı oldu hastaneye gittik test yaptılar birde kontrol ettiler kan testi sonucuna göre pozitif dediler tabi ağır kaldırmamı ilişkiye girmememi ve yürüyüş yapmamamı istediler 😊