Kimyon sağlıkocagindaki doktor bhcg 4005 olmasina ragmen 2 haftalik gebelik demisti halbuki o zaman 4u geciyodu, sonra kendi kadin dogum uzmanım sadece kana baktiklari icin yanilmalari normal dedi. Onemli olan kesenin, bebegin boyu ultrasonda ölçüyorlar zaten. Ben kimyasal gebelik gecirmedim ama ablam gecirdi dedigin gibi gunun gecmesine ragmen silik gosteriyor sonrasinda da 4-5 haftalikken kendini atiyor zaten. Ama yine de tamamen doğru diyemeyiz. Once folikasitine basla saglikocagindaki doktoruna gorunup, sonra da bebeginin kalp atislarini duymak da nasip olsun insallah canim benim