Merhaba anneler günaydın hepinize. Aklımdan çıkmayan bu durumu sizlere sormak istiyorum. 26+1 hamileyim. Geçen hafta pazartesi günü son aşımızı olduk. Ayrıca 2 gün sonra da Vitamin B12 iğnesi oldum (haftada 1 defa oluyorum , kadın doğumcum verdi). Kızlar sorun şu bebeğim içimde kıpır kıpırdı vururdu yerinde durmazdı. Ama resmen hissetmiyorum şu 1 -1,5 haftadır. Dönüyor gibi oluyor hepsi bu kadar. O da çok hafif sadece geceleri uyanık olursam duyabiliyorum. Ebe kalp atışını dinlemişti çok güzel dedi. 13 kasım da kadın doğumcuya rabdevum var ama gidene kadar tedirginlikten öleceğim. Bebeğimi hissetmiyorum bazı yerlerde 2 gün hissedilmezse doktora gidin yazıyor. Cumayı beklemek zorundayım köydeyim. Lütfen bilen biri bana akıl versin. Normal mi hissedememem anlamıyorum 😕 bu haftalar da olur mu ki böyle ? 🙁