Annesininkuzusu01 Herkese merhaba ovulasyonla günleri güzel değerlendirdik, bugün son ilişkiden sonraki 6. günüm birsonraki regl günüme 7 gün var bu sabah kasıklarımda ufak bir sızlama hissetmeye başladım adet ağrısına benzer şu an test yapmam beni yanıltabilir mi?
Eymenkuzusu Annesininkuzusu01 yanıltabilir, biraz daha sabret adetine bir iki gün kala yaparsın. Allah gönlüne göre hayırlısını versin inşallah tutmuştur.
irmakuzun Annesininkuzusu01 adetime 6 gün varken yaptım , o zaman öğrendim gebeligimi 😍 3 hafta 4 günlüktü , planlı bı gebelikse bence yap 🥰
ogrencianne35 Annesininkuzusu01 arkadaşım bence yapma ve inan bu kadar kafaya takma çünkü psikoljinde çok çok önemli bi arkadaşım da senin gibi sürekli böyle yapıyordu en son doktora gitti doktor ona senin aşılama yada tüp bebekle olur ddi artık aşılama tüp bebek fiyatları almaya başladı özel hastanelerden ama inan cok takiyordu kafaya regli olmadan test yapıyordu sonra bi gün bayılıyor hastaneye kaldırıyorlar ve hamile ne aşılama ne tüp bebek 💙
ogrencianne35 Annesininkuzusu01 yani biraz daha sabir 😍😍 bende 2 senelik evliyim biz de artık tedavi olmadan olmayacak diye pes ettik korona geçsin gideriz ddik bu düşünceden 3 ay sonra gebeligimi öğrendim rahat ol kafaya çok takma inan ki Allah doğru zaman da nasip edecek 2 aylık olduk bizde 😍
Annesininkuzusu01 ogrencianne35 Sızlama hissettiğim için yapsam mı diye düşündüm ama birkaç gün daha bekleyeceğim🙏🏻
irmakuzun Annesininkuzusu01 teşekkür ederim duzensizdi çok benim maalesef :( 30 31 28 gün diye değişiyordu , 7 ay planladık 3 ay ara verdik 4. Ayda bebeğimizi öğrendik 🥰 tonlarca para harcadım testlere , ovulasyon la da denedik ama olmadi. Spontan oldu 😍