Melikeblgc bu saat oldu çok ağrım var sancı gıbı değil sanırım ama belim 1. Doğumdaki dikişlerimin oldugu bölge ve vajina bökgem v ssklinde kemiklerim agrıyo saat 6.50 hala uyuyabılmıs değilim doğumla alakalı olabilir mi?
Azizesoran Melikeblgc Canım hiç bir bilgim yok. İlk hamileliğim ve 31. Haftadayım. Üstte kalsın diye yazıyorum.
Bonnusimo Melikeblgc 38+6yım tüm gece bende aynı şeyi yaşadım ilk gebeligim ama hani öyle dakikasını takip edeceğim Bi sancı yok sadece ağrı adet olma hissi 🤷♀️
Meriwa Melikeblgc adet olcak gibi his varsa doğum yaklaşıyo cnm açılman oluyo sanırım sancılarını kasılma sayar indir ordan takip et kaç saatde bir oluyor bak bakalım
Eta21 Melikeblgc ay bende aynı şeydne post açtım karın ağrısı ile uyandm ilk deneyimim bide çok korkuyom
Melikeblgc Meriwa kasılma gibi bişey yaşamıyorum normalde cars dogumum var ve ilk dogumum sezeyn oldugu için buda sezeryan hiç kasılmam yok sabit bi ağrı
Meriwa Melikeblgc valla siz sabah bi gidip muayne olun o zaman sezeryan olcak olsnaız bile açılma gibi bişey yaşıyo olabilirisniz riske girmeyin hiç
Eta21 Bonnusimo çok korkuyorum hala sancım var adet sancısıyla acı bişe yediğinde olan aürı gibi yani hemen pat diye doğurr muhum nenyapmam gerek giç bilmiyorum salı günü sezeryan olacam
Melikeblgc Eta21 hemen pat diye doğurmazsın evde merak etme🙊 hayırlısını iste acı yemem hiç sevmem ama omla alakası olabilir mi onuda bilmiyorum ben doktoruma mesaj attım sende yaz istersen dönünce için rahat eder
Eta21 Melikeblgc bu kesnlkle soğum sancısı canm hala devam ediyor belli aralıklarla geliyor geldiğinde 15-20 sn kadar sürüyor
Eta21 Melikeblgc doktorouma yazdım parol tablet alın geçmezse hastaneye gidip nst ye bağlanın demiş parol mu ataym bilemedm tecrübeli anneler cevap yazın
Eta21 Melikeblgc ay zaten bebek dönmüştü sadece bana ultrasonda önde gidiyor kilosuda var normali beklersen sana da ona da zarar dedi. E ben zaten asla normal doğamamm korkudan diyorum y sezeryan bile olamam🤣 o yüzden korkuyorum