Sevgili anneler,bugün burda son günüm 8 de yatişim yapilcak, önce suni sancı denencek snrası Allah kerim,nolursunuz bna dua edermisiniz,çatı muaynesınde çok kasıyorum kendimi bugün bu güç kuvvet gelsin ve herşey su gbı aksın gitsin.yoksa muaynede zorluk cikarirsam haliyle sezeryanla alincam,dualarinizda olmaya ihtiyacım var,inşallah sağlıkla ve normal doğumla oğluma kavuştum mesajını atabilirim şimdiden çok teşekkür ederim Allah razı olsun