rose90 mirane bende şuan 39+5 oldum doktorum özelde doktorum 41 e kadar bekliyoruz dedi ama bende sorun çıkmazsa 42 ye kadar beklemek istiyorum. İnşallah en kısa zamanda kendi gelmeye karar verir 🌸
Meriwa Duru999 devlet hastanelerinde 42 ye kadar bekletiyorlar ve gebelik süreci 40 hafta değil 42 haftadır
mirane Duru999 devlet hastanesinde 42 haftaya kadar bekliyorlarmış.bu pazar normal doğum gerçekleşmese pazartesi günü ya sezeryan ya da suni sancıyla yapacaklarmış
Enigma Meriwa cevabın için cok tesekkürler canım, Allah analı babalı saglıklı büyütsün , insallah bize de nasip olur kendi sancımızla güzel dogum yapmak, bende stres yapmaya basladım, lütfen dua edin bizim için de
Meriwa Enigma sterin alasını yaşadım çatı muaynesi oldunuz mu peki ben kafayı çatı muaynesi yapmadılar tetiklemiyo ondan doğuramıyorum demiştim hastanede vardiya değişince sancım var diye gidip çatı muaynesi oldum sonra sancılarım gelmeye başladı cnm
Enigma mirane Allah yardımcın olsun canım, insallah hayırlı dogumlarımız olur, dua edeceğim senin için de 🙏🙏
Enigma Meriwa üç gün önce catı muayanesi oldum canım. Sonrasında aynı gün kahverengi akıntı geldi. Ama suan hiç bişey yok.
Meriwa Enigma bi ara gene git sancım var diye 😄 yada eşinle birliktelik yaşayın benim eşim korktu da yapmadık 🤦♀️
Meriwa Zeyyno_ evet ama 42 haftadan sonra miyadı dolan bebek diye alınması gerek olduğu görülüp suni veya sezeryanla başlatılır canm bende 40 ı geçince doğuramıyorum diye ağlamıştım doktorların elinde bi hesaplama cetveli var göstermişti😄 son evremize kadar tamamladık biz