Arkadaşlar ben 26 haftalık hamileyim şöyle bi durum var bi süredir kasıklarıma ağrı girip çıkıyor Altan vajinamda ağrı var ara ara karnımın bi tarafı sertleşiyor hissediyorum ya eli ya ayağını koymuş hareketlerinde bi problem yok aslında sadece ben ilk hamileliğim diye korkuyorum birde ultrason çekilmiştim aşırı gaz var demişti acaba oda kaşık ağrısı yaparmı