39+2 de kendi isteğim ile sezeryan günü aldım babasıyla aynı doğum gününe denk gelsin diye Hamileliğim boyunca çok psikolojik olarak çok yıprandım artık doğurmak istiyordum ve gün aldım hastaneye yatışım yapıldı anestezici gelip belimden spiral yaptı ben genel istedim ama coronadan dolayı olmayacağını söylediler bu arada ekip çok espirili benim korktuğumu anladılar doktor geldi dedi 3 tane iğne yapacağız sonra sezeryana başlayacağız birinci iğneyi hissediyor musun diye sordu hayır dedim 2. Hissediyor musun dedi biraz dedim 3. İgneyi hissediyor musun diye sordu evet hocam ahh demeye kalmadan meğerse bebeği almışlar beni kandırıyorlarmıs 😀bebişimi gördüm heyecanlandım 2 tane Ali var hadi bu da 3. Ali olsun göbek adı dedi sonra midem bulanıyor dedim dikme işlemine geçtiler ben gerisini hatırlamıyorum bayıldım mı yoksa narkoz verip uyuttular mı bilmiyorum eşim dogumhanenin kapısında ağlıyordu ben yeni yeni ayılıyordum ayıldıktan sonra bana epidural verdiler mis gibi uyudum bi 2 gün sancılar oldu fakat epidural sayesinde rahat atlattım bebeğimi 3. Gün kucağıma alabildim ve dünyam güzelleşti .