Bebebek07_ genetik olduğunu düşünüyorum annemde 5-6 kilo almış. Ben hiç dikkat etmedim bol bol ekmek, makarna, mantı,pizza vs fast food, abur cubur falan yedim meyve yedim bol bol falan hareket de etmedim yani evde normal işimi falan hep kendim yaptım ama öyle yürüyüş falan yapmadım yani ona rağmen almadım karnımda çok büyük değil ağrısız sancısız çok rahat bi hamilelik geçirdim artık doğurmak istiyorum 😂