Esrazoan Bulantım olmuyor diye sevinirken 10.haftamda bulantılarım başladı 😟 ay ne zormuşşş 😟 bide folik asit bulantı yaparmı ??
Seyma18 Esrazoan benimde 10. Haftada başlamıştı. Şuan 12haftalik olduk. Hala daha ara ara devam ediyor. Evet bende yaptığı için gece yatarken alıyorum.
Esrazoan Seyma18 ay inşallah geçer en yakın zamanda 🙏🏻 Bende öyle yapayım arttık çünkü bütün günüm mahvoluyor bulantıdan