Bebek12 Hamileliğimin daha 6. Haftasındayım ciddi bir gaz sorunum var acaba normal mi yoksa yendiğim şeylerden kaynaklı olan bişey mi acaba hanımlar ?
Didemhalil Bebek12 normal canım ben normalde de gazlı bir insan olduğum için daha çok arttı şimdi her gün bir şişe maden suyu içiyorum biraz da olsa iyi geldi
Bebek12 Ben maden suyu içemiyorum ama alışık değilim onun dışında tavsiye edebileceğiniz bişey var mı acaba 😕