Merhaba Hanımlar. 39+2 olduk 5 gün var ama artik bıktim bu yalanci sancilardan. Her sancida dakika tutuyorum bi bakiyorum kesilmis. Birde zaten baski yuzunden tuvaletten çıkmadigim yetmedigi gibi bugun ishal ve gaz problemi yasadim . Kalca ve bel agrilarimi saymiyorum bile. Oturup kalkmak zulüm oldugu gibi ayakta durmakta kabus oldu.Vallahi agir geliyor artik. Isyan etmiyorum kesinlikle ama durum hakikaten vahim benim icin. Hurma,yuruyus,squat ,ananas,adacayi,rezene cayi,cinsellik ,merdiven in çik hepsini 37 den beridir araliksiz denedim ama tık yok. Nolur dua edelim birbirimizede doguralim artik🙈