Ben hamile kaldıgımdan berı hıcbır kımyasal ve ilac kullanmıyorum dontor kan ve demır hapı verdı sadeve onu kullanıyorum hamılelık alerjısı oldum kaşıntıdan öluyorum uyku yüzü göremiyorum ama yıne de kullanöıyprum cunku bebege ister istemez gecıyor kandan dolayı zararlı dıye